Det evangelisk-lutherske kirkesamfunn

NB!
Familiesamling Moe

Familiesamling

Noen onsdagsettermiddager samles barnefamilier til aktiviteter, lek, andakt og mat.

Foto: Tone Merethe Skilbred

En gang i måneden samles vanligvis små og store til middag, andakt for barna, kaffeprat, lek i gymsalen og hygge. Vi er ofte 30-35 stykker samlet i Moe kirke, og alle er hjertelig velkomne. Andakten er spesielt rettet mot de yngste barna, hvor det sosiale kan være det viktigste for de voksne.

Det hender vi er på tur når det er flere av de lyse timene, og pepperkakebaking foregår når det nærmer seg jul. Vårt ønske er at barn og voksne i menigheten og på skolen kan bli bedre kjent med Jesus og hverandre, gjennom andakter, kaffeprat og aktiviteter.

Hver høst begynner det nye familier på Moe skole, som vi ønsker å bli bedre kjent med og invitere til Familiesamling.

Vårt ønske er at barn og voksne i menigheten og på skolen kan bli bedre kjent med Jesus og hverandre, gjennom andakter, kaffeprat og aktiviteter. Hver høst begynner det nye familier på Moe skole, og vi ønsker å bli bedre kjent med og invitere disse også.

Vi er takknemlige for de fine og forholdsvis nye lokalene på Moe til denne type aktiviteter. Det er god boltreplass.

Noen søndager etter kirken drar vi ut på tur til ett av de fine friområdene i nærheten. Om vinteren kan det være skøyter på Goksjø eller kanskje aking på Runar. Andre ganger drar vi til kysten og leker og griller pølser.

Kontaktperson for Familiesamling

Trine-LF-scaled-aspect-ratio-35-40