Det evangelisk-lutherske kirkesamfunn

Neste sendinger

Mer info kommer

Tips til å se sendinger

• Tips 1: Trykk på knappen med fire piler for å fylle skjermen.
  • Tips 2: Du kan se sendingen via Vimeo ved å klikke på Vimeo-logoen nederst til høyre.
  • Tips 3: Er bildet kornete? Da kan du klikke på tannhjulet og velge en høyere oppløsning (for eksempel 1080p)
  • Tips 4: Hører du ingen lyd? Trykk på videoen, så skal du se et valg «unmute». Husk også at du har kanskje en egen lydinnstilling for nettleseren, pluss din telefon, pc eller nettbrett.

Opptak av tidligere sendinger

Nedenfor finner du opptak av tidligere gudstjenester og møter i Moe kirke. På grunn av kostnader til digitale rettigheter for musikk, så vil opptak med sang og musikk bare bli liggende ute i rundt en uke. Alternativt fjernes sang og musikk fra videoene, slik at eldre opptak bare inneholder tale. Det kan ta litt tid etter en sending før opptaket legges ut.

Seminar om seksualisert samfunn

Gudstjeneste 8. januar 2023